shkolaw.in.ua 1
Додаток 3


до Рішення НКРЗ

16.12.2010 № 574
Орієнтовний перелік показників якості послуг

фіксованого телефонного зв’язку, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2013 році


    1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час.

    2. Відсоток справних таксофонів.

    3. Кількість звернень щодо сторонніх підключень з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

    4. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час.

    5. Кількість заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі з розрахунку на одну лінію доступу за рік.

    6. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).

    7. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

    8. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

    9. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів.

    10. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів.

    11. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для міжміських викликів.

    12. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення виклику для місцевих викликів.



Додаток 4

до Рішення НКРЗ

16.12.2010 № 574
Орієнтовний перелік показників якості послуг

рухомого (мобільного) зв’язку, рівні яких підлягають обов’язковому оприлюдненню операторами телекомунікацій у 2013 році


  1. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності).
  2. Відсоток відкритих особових рахунків абонентів попередньо оплачених послуг, на які були отримані звернення від споживачів щодо некоректності (неправильності) розрахунку за надані послуги.


  3. Відсоток звернень щодо організаційних аспектів обслуговування.

  4. Відсоток звернень щодо технічних аспектів обслуговування.

  5. Відсоток неуспішних викликів для національних викликів.

  6. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом завершення викликів для національних викликів.

  7. Відсоток встановлених з’єднань, які закінчилися передчасним роз’єднанням не за ініціативою абонента для національних з’єднань.