shkolaw.in.ua 1
Мельниківський НВК

ПРЕЗЕНТАЦІЯ

9 КЛАСУ

Класний керівник


Іващенко Любов

Іванівна



Звучить мелодія «Ветер перемен»

Ведучий: Стрімкий і поривчастий вітер змін невтомно крутить колесо шкільної історії. Проносяться калейдоскопом потоки все нових і нових класів, і кожен по своєму неповторний, кожен - особливий, кожен - унікальний. Кожен колектив проживає у школі своє життя, пише свою історію зі своїми, не схожими на жоден інший клас, переломними і кульмінаційними моментами сюжету.

Для моїх дев’ятикласників настала одна з найдовгоочікуваніших подій: відсьогодні вони будуть називатися – старшокласниками! Наскільки ми змінилися у школі ІІ ступеня – судіть самі. А ми – розпочинаємо!

На сцені класний керівник і кілька учнів сидять за партами.

Кл.кер. Здоровенькі були, дітки. Дякую, що завітали…(Оглядається, прох.до столу)

Чого це вас так мало сьогодні? (Починає перекличку)

Бешовець ?

- Є

Бутиш?

– На місці!

Гладун?

– Та в нього ж звільнення від екзаменів, для чого йому в школу ходить?

Ігнатенко?

– Та що ви, Люба Іванівна, ще ж тільки другий урок, а він обично на третій являється, і це за умови, що по дорозі в нього не розболівся живіт.

- А, так, так…Калюжний?

- У Калюжного нога заболіла, Галушка з Рожком повели його до врача.

Копійка? Алочка, ти тут?

- Я після цього уроку вже йду, ми сьогодні в Турцію вилітаєм.


- Добре. Добре!

Кріт?

- Анатолій по п’ятницях в університеті вчиться, в юридичному, на третьому курсі.

Лаврук?

- Він не може, в нього машина поламалася!

-Так він же поруч живе!

– В нього стрес, він переживає.

Орленко? - Спить ще, він вчора приходив.

Пекур? - О, Настя на третій заїзд в санаторії осталася.
Забігають ті кого не було. – Добрий вечір!

Кл.кер. Як вечір? Щось я запрацювалася!

Дзвонить будильник. Схвачується Анна Залозна, яка до цього солодко спала)- Ой! Вже пора? Невже презентацію проспала?

Дівчинка, яка до цього весь час піднімала руку, а її не питали:

-А я вам що сказати хочу! (Всі учні заходять за куліси)

Звучити ніжна, романтична музика

Ведучий .Наша історія почалася давно і продовжується вже котрий рік. Вона вічна, як вічна Земля і Сонце, Небо й Зорі, Суша і Море…( звучить дитячий плач) Першою на світ ще 9 жовтня 1994року з’явилася Кисленко Віталіна. (Діти виходять по черзі)

Лише на місяць від неї відстали наші старійшини:

- Анатолій, Михайло та Сергій.

Тоді були всі інші: Сніжана, Віталік, Владік Рожко та Владік Бутиш, Славік, Настя, Аліна, Женя, Алла, Саша, Аня,

і завершила відповідальний процес появи на світ сучасних дев’ятикласників 27 вересня 1995року - Кикоть Марина.

-Дув м’який і ласкавий вітерець, поколихуючи пелюстки осінніх квітів , які тримали в руках першокласники. А біля трибуни ритуальної площадки стояла молоденька вчителька , і пильно вдивлялася в очі маленьких школяриків, що її чекає? А чекало її бурхливе знайомство з непосидючими, гамірливими, бешкетними чомучками.(Вручення квітів Тетяні Володимирівні)


- А в цей час на другому краю Мельниківської землі, у Воронинській школі, інша, ще молодша вчителька, збиралася повернутися на роботу у Мельниківську школу. Для чого? Щось манило душу молодої вчительки туди, до актового залу, але що, цього вона не знала доки не взялася навчати другокласників.

- І так , дружною бойовою командою дійшли вони до закінчення четвертого класу коли їм прийшлося розлучитися. А п’ятий клас продовжив свою тріумфальну ходу вже коридорами ІІ поверху, з іншою вчителькою.

( вручення квітів Тетяні Миколаївні)

Звучить фонограма пісні « Гадалка» із кінофільму « Ах, водевиль, водевиль…»

1.Рік за роком безслідно зникає

Переходимо з класу у клас

І ніхто достовірно не знає,

Що чекає в майбутньому нас?

До 9 класу довчились

І назад вже дороги нема

В старшокласниках ми опинились

Тож старалися всі недарма!

ПРИСПІВ: Ну що сказати?

Що сказать?

Тепер нас старшокласниками будуть називать!

Всіх нас так звати будуть!

2. Ждуть суворі нас випробування

Здать екзаменів треба аж п’ять!

Тиснуть душу гіркії зітхання

Звідки сили і витримки взять?

Та не звикли в житті сумувати,

Тож упевнено йдемо вперед

Де шпаргалку-підказку сховати?

Підкажіть нам якщо не секрет!

ПРИСПІВ: Ну що сказати?

Що сказать?

Екзамени прийдеться всім до одного здавать!

Нікому не минеться!

Учень . Всім відомо, що успіх будь-якої справи залежить від злагодженої роботи всіх учасників процесу. Чи успішним , а головне чи цікавим було плавання нашої команди , ми спробуємо зараз пригадати..

Учениця. Шкільним вчителям зараз стало абсолютно неможливо працювати. Посудіть самі: вчитель боїться директора. Директор-інспектора. Інспектор-перевіряючих з міністерства. Міністр - батьків. Батьки бояться дітей. І лише діти нікого не бояться...


***

Два учні розмовляють:
- Тільки що ми писали контрольну по анатомії. Віталій отримав двійку!

- За що?!

- За шпаргалку. Вчителька піймала його, коли він хотів порахувати свої ребра.

***

Урок географії

Вч.- Тому, хто піде першим до дошки, поставлю на бал більше.

Уч. - Йду! Ставте мені трійку!

Вч. - Скажи, а чи знаєш ти що-небудь про Панамський канал.

Уч.- Ні, на нашому телевізорі такого каналу немає.

***

Урок хімії

Вч. - Скажи, якщо у ста грамах води розчиняється десять грамів солі, а у двохсот – двадцять, скільки солі розчиниться у двадцяти грамах води?

Уч. - Це несправедливо, Люба Іванівна. Ви завжди відповідаєте на легкі питання, а мені задаєте найважчі.

***

Урок англійської мови. Вчителька опитує учнів:

- Ігнатенко, ду ю спік інгліш?

- Чаво ?

- Сідай, 3.

- Гайша, ду ю спік інгліш?

- Чаво ?

- Сідай, 3

- Галушка, ду ю спік інгліш ?

- Yes, my teacherin, i'm good speak English.

- Чаво ?!!

***

Урок української мови

Вч. Укр. Мови – Віталіна,твоє домашнє завдання, опис кішки, дослівно співпадає з роботою твоєї сусідки ?

- А що тут пояснювати? У нас одна кішка на два двори.

Учні починають галасувати.

Вчитель - Тихіше!. - Щоб було чутно, як муха пролетить.

Всі відразу замовкають.

Через хвилину Лаврук, втративши терпіння, пошепки питає:

- Валентина Дмитрівна, а коли ж ви муху випустите?

Вч. - Ану назви два займенники.

- Хто, я?
***

На уроці музики:


Вч. – на минулому уроці ми вивчали з вами творчість Бетховена.

Учень:
Можна я!

Вч.
– Почекай, не перебивай. Вдома ви готували повідомлення про цього геніального творця.
Учень: Ну можна я, я вивчив(ла)!

Вч. - Куди ти рвешся поперед

батька в пекло! Я ж іще питання не задала.

Учень: - Ну спитайте мене, я точно знаю хто такий Бетховен!

Вч. – Ну, гаразд, і хто ж такий Бетховен?

Учень:- Бетховен – це собака!

***

На уроці біології:

Вч. - Хребет разом з грудною кліткою утворює скелет тулуба. До першого шийного хребця кріпиться потилична кістка скелету голови, а з куприковим відділом хребта міцно з’єднані дві масивні тазові кістки.

- Отже, Міша, поясни мені, що ж таке хребет?

Той здіймає очі до стелі і, трохи замислюється, відповідає:

- Це така штука, яка проходить уздовж тіла ззаду, на верхньому кінці її знаходиться голова, а на нижньому кінці ви сидите.

Вч.- Послухай, у тебе вже дві двійки. Чому ти нічого вчити не хочеш? В кінці кінців від навчання ще ніхто не помирав!

М. – Я знаю, але краще не ризикувати.

***

Батько перевіряє щоденник. Син погано вчиться.

Батько: Ну ти тільки поглянь, знову двійка з математики. До яких пір це буде продовжуватися?

Син: А що я? Я все знав. Просто вчителька до мене завжди прискіпується!

Батько: Добре, пішли в школу, я розберуся.

Приходять до вчителя

Батько: - Чому ви прискіпуєтеся до мого сина?

Вчитель : - Прискіпуюся? Він же нічого не знає. Ось, подивіться. Скільки буде три у сім?

Син: - Бачиш, тату? Вона знову починає.


***

Урок фізкультури.

Маринка і Алла витягають пилочки, підпилюють нігті, демонстративно фарбують.

Алла:- Ти знаєш, я оце подумую , а чи не наростити мені гелеві нігті, а то якось слабо ростуть, нічим хлопцям фізіономії дряпать.

Маринка:- Ой, класна ідея.Гарний доглянутий манікюр – це ж обличчя дівчини.

Прибігає вч. – Дівчата! Ану швидко в баскетбол грати! Досить на лавочці відсиджуватися!

Мар.: - Та що ви, в мене ж лак іще не просох.

Алла: - Зачекайте хвилин двадцять – тридцять.

Учень: А наше життя продовжується, і воно прекрасне, бо ми юні і бачимо його в яскравих кольорах.

Учень: Ми щасливі з того, що навчаємося в Мельниківському навчально-виховному комплексі. Що любимо і поважаємо один одного.

Учень: Відчуваємо себе не просто класом, а великою, дружною сім’єю. Ми вже старшокласники, що почесно, а серед вас ми наймолодші, що теж приємно.

Учень: Ми згадуємо з гумором своє минуле, і з надією та впевненістю дивимось у майбутнє. І яким би воно не було, нас завжди пов’язуватиме наше село, наша школа, наш неординарний клас.

Учень: Приймайте нас у свою родину старшокласників, терпіть нас і балуйте, пробачайте прояви дитячості і поважайте, а ми гідно продовжимо розпочату вами місію старшокласників Мельниківського НВК.



Фонограма пісні «Полюби меня такой» Н. Могилевської


  1. Дев’ять славних юнаків, сім прекрасних дівчат

Старшокласників хочуть поповнити ряд

Може прикрощів вам і турбот додаєм

Та приймайте ви нас такими як є.



  1. Хоч і зовсім ми різні по суті своїй.

І не в захваті, знаєм, від нас вчителі.

Та не діти ніде із школи наш клас,

Тож такими як є приймайте ви нас.


  1. Ми вже майже дорослі, на волю рвемось.

І бажаєм щоб ви нас сприймали всерйоз

Не зважайте що ми молодші за вас,

А такими як є приймайте ви нас.

Ведучий: На будь-якому балу настає момент коли дамам потрібно відійти припудрити носики, а кавалерам зібратися, щоб попліткувати про достоїнства дам. Тож і на нашому святі – блок новин із перших рук.

***

- Японські вчені винайшли робота, який відмінно ловить крадіїв. У Японії за 5 хв. робот спіймав 10 крадіїв, у США за 5 хв. робот спіймав 20 крадіїв, в Україні за 5хв. … хтось викрав робота.

***

Інформація ДАІ для старшокласниць: автобус треба обходити ззаду, «Мерседес» - спереду, а «Запорожець» - стороною.

***

Будні кримінальної міліції: За результатами перевірки шкільних творів «Як я провів літо» було розкрито: три грабежі, два терористичних акти і п’ять розбійних нападів.

***

Рекомендація із сайту Міністерства освіти для хлопців - старшокласників: не поспішайте заводити собі дівчину. Тому що якщо ви будете займатися лише дівчиною, у вас виростуть хвости, якщо – навчанням – виростуть роги, а якщо і дівчиною і навчанням – то відкинете копита.

***

Любителям екстріму:

Якщо ви досі не знаєте де береться адреналін, то стрибніть з парашутом і відразу ж зрозумієте з якого місця він виходить.

12 . Ну, щож, пора вже й закінчувати але в мене нав’язлива думка, що ми щось забули зробити.

13. А може …

12. Не треба.

13. Тоді може…

12. Ні, не варто…

13. Ну, а може давайте…

12. А ось це – спробуємо.


(Всі здіймають руки у молитві, а одна учениця читає «Шкільну молитву»)

О, пресвятая заступнице всіх новонавернених, захиснице новобранців рядів шкільних! До тебе звертаємося з проханнями нашими: Хай буде у нас міцне здоров’я, бойовий дух, хай ніколи не болять наші голови, ноги, печінки, а шлунки хай наповнюються найкращими харчами!

Хай в учителів перестає писати ручка, коли вони намірятимуться поставити нам погану оцінку.

Хай втратять тонус мязи будь-якого одинадцятикласника, який вознаміриться випробувати силу своїх кулаків на нас. Хай батьки розуміють нас із півслова, і погоджуються купляти нам найсучасніші моделі одягу, дозволяють нам проколювати дірки у вухах, носах і пупах, робити тату і хай спонсорують всі наші витрати на розмови по мобілках.Хай буде так, віднині і до 31 травня 2013року доки ми будемо носити почесне ім’я – старшокласник Мельниківського НВК. АМІНЬ !

12. Ось тепер вже все.

ЗАЧЕМ МЫ ХОДИМ В ШКОЛУ ? (пісня)


  1. Зачем мы ходим в школу? А каждый за своим:

Виталька по приколу, а Женька вслед за ним.

А Алла для того, чтоб наряды показать,

А Настя для того, чтоб все новости узнать!

ПРИПЕВ: А ты, а я? Скажи зачем ты ходишь в школу?

А вы скажите мне друзья: Для вас что значит школа?
2.Сережа вот, к примеру, не учится совсем,

Зато он в школе первый задира и спортсмен.

А Толя по урокам по всем имеет «пять»,

Зато из-за оценок – не ходит он гулять!

ПРИПЕВ:

3. Мне Аня говорила, что школа - просто класс!

Особенно когда не спрашивают нас!

С уроками морока, но в этом весь прикол –

Ведь если нет уроков, - то и не будет школ!

ПРИПЕВ: 1 раз – также, а второй:

А я , а я – хожу я в школу, чтоб учиться!


И знаю я, и знаю я, - мне это в жизни – 2р. Пригодится!